29 Μαΐου 2024 (Το παρόν κείμενο αποτελεί απόσπασμα της εκπόνηση εργασίας, με τίτλο:... Γιατί Βιώσιμη Ανάπτυξη; Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας H&M 29 Μαΐου 2024 Ουρανία Κ. Τσάνταλη, Φοιτήτρια Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ Όταν σκεφτόμαστε τις... Vanguard: Η κυρίαρχη δύναμη 11 Απριλίου 2023 Η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις... MARKETING PLAN & STRATEGIES 7 Σεπτεμβρίου 2022 Οι επιχειρηματικές δεξιότητες αποτελούν θεμελιώδες συστατικό στον χώρο εργασίας.... Επιχειρηματικές Δεξιότητες: Πώς μπορούμε να τις αναπτύξουμε 6 Σεπτεμβρίου 2022 Μαρία Μακρή, φοιτήτρια Οικονομικών Επιστημών Α.Π.Θ. Τι είναι οι startup... Οι Νεοφυείς Επιχειρήσεις στην Ελλάδα 29 Αυγούστου 2022 Στη σύγχρονη εποχή, οι τεχνικές μάρκετινγκ έχουν εξελιχθεί και δεν... Συμπεριφορική Οικονομία: Oι γνωστικές προκαταλήψεις στο σύγχρονο μάρκετινγκ 24 Ιουνίου 2022 Αναντίρρητα, το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί την «πεμπτουσία» μίας επιχείρησης ή... Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων: «Θεμέλιο» για τη στρατηγική διαχείριση προσωπικού της επιχείρησης 8 Ιουνίου 2022 Το Digital Advertising είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ... Ψηφιακή Διαφήμιση 19 Απριλίου 2022 Η επιλογή χρώματος σε ένα brand, ασκεί επίδραση στον τρόπο... Η ψυχολογία των χρωμάτων και η επίδραση στο καταναλωτικό κοινό 1 Απριλίου 2022 Ποια είναι η στρατηγική διαφημίσεων της Benetton και τι αντίκτυπο... BENETTON: Από την ίδρυση έως την παρακμή και η τακτική των προκλητικών διαφημιστικών εκστρατειών Περισσότερα 'Αρθρα
29 Μαΐου 2024 (Το παρόν κείμενο αποτελεί απόσπασμα της εκπόνηση εργασίας, με τίτλο:... Γιατί Βιώσιμη Ανάπτυξη; Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας H&M
29 Μαΐου 2024 Ουρανία Κ. Τσάνταλη, Φοιτήτρια Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ Όταν σκεφτόμαστε τις... Vanguard: Η κυρίαρχη δύναμη
11 Απριλίου 2023 Η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις... MARKETING PLAN & STRATEGIES
7 Σεπτεμβρίου 2022 Οι επιχειρηματικές δεξιότητες αποτελούν θεμελιώδες συστατικό στον χώρο εργασίας.... Επιχειρηματικές Δεξιότητες: Πώς μπορούμε να τις αναπτύξουμε
6 Σεπτεμβρίου 2022 Μαρία Μακρή, φοιτήτρια Οικονομικών Επιστημών Α.Π.Θ. Τι είναι οι startup... Οι Νεοφυείς Επιχειρήσεις στην Ελλάδα
29 Αυγούστου 2022 Στη σύγχρονη εποχή, οι τεχνικές μάρκετινγκ έχουν εξελιχθεί και δεν... Συμπεριφορική Οικονομία: Oι γνωστικές προκαταλήψεις στο σύγχρονο μάρκετινγκ
24 Ιουνίου 2022 Αναντίρρητα, το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί την «πεμπτουσία» μίας επιχείρησης ή... Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων: «Θεμέλιο» για τη στρατηγική διαχείριση προσωπικού της επιχείρησης
8 Ιουνίου 2022 Το Digital Advertising είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του μάρκετινγκ... Ψηφιακή Διαφήμιση
19 Απριλίου 2022 Η επιλογή χρώματος σε ένα brand, ασκεί επίδραση στον τρόπο... Η ψυχολογία των χρωμάτων και η επίδραση στο καταναλωτικό κοινό
1 Απριλίου 2022 Ποια είναι η στρατηγική διαφημίσεων της Benetton και τι αντίκτυπο... BENETTON: Από την ίδρυση έως την παρακμή και η τακτική των προκλητικών διαφημιστικών εκστρατειών