
Υπάρχει ο όρος “marketing” στην εκπαίδευση;
Μαρία Χατζηδημητρίου, φοιτήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Έχουμε συνηθίσει να ακούμε τον όρο “marketing” σε χώρους, κυρίως επιχειρηματικούς. Πολλοί, όμως οργανισμοί που μπορεί να μην έχουν άμεση σχέση με

Σκανδιναβικό πρότυπο συνταξιοδότησης και σημασία αποταμίευσης
Χρήστος Σιββάς, Ασφαλιστικός και Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Επιτροπή Πισσαρίδη και εξέλιξη Μέσω των προτάσεων της επιτροπής Πισσαρίδη, επανέρχεται και πάλι στο προσκήνιο η δημιουργία του νέου επικουρικού ταμείου με καθαρά

Στο στόχαστρο της εφορίας οι influencers! Ραγδαία αύξηση στα αδήλωτα κέρδη…
Στο στόχαστρο των φορολογικών αρχών έχουν βρεθεί πρόσφατα οι πάσης φύσεως influencers, καθώς παρατηρείται ολοένα και αυξανόμενη τάση φοροδιαφυγής. Πιο συγκεκριμένα, η διαφήμιση προϊόντων, υπηρεσιών κλπ. μέσω διαδικτύου, είναι σύγχρονη

Τουρισμός, μια σχέση εξάρτησης
Γιώργος Κατσανεβάκης, μεταπτυχιακός φοιτητής Πολυτεχνείου Κρήτης Η εξάρτηση της Ελλάδας από τον Τουρισμό Δώδεκα μήνες και ακόμα γράφει το ημερολόγιο της μεγάλης πανδημίας του 21ου αιώνα. Στην χώρα μας τους

H πανδημία του Covid-19 πλήττει την επαγγελματική ανέλιξη της Γενιάς Ζ
Λουκία Λιάπη, φοιτήτρια Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας Α.Π.Θ. Όσοι είναι γεννημένοι από το 1996 μέχρι και τις αρχές του 2000 θα είχαν την ευκαιρία να εισέλθουν στον εργασιακό

Η αυτοκινητοβιομηχανία του μέλλοντος
Μαρία Τζελεπίδου, φοιτήτρια οικονομικών επιστημών Α.Π.Θ. Το μέλλον της οικονομίας στα χέρια της αυτοκινητοβιομηχανίας Ένας από τους στόχους της χιλιετίας είναι η προστασία και η εξασφάλιση της διατήρησης του κοινού